sobota, 22 czerwca 2013

WAŻNE

Moje drogie! Pewnie niektóre z Was zauważyły, że mam jakiś problem z anonimowymi hejterami, których kompletnie nie rozumiem.. Nie wiem skąd się wzięło, ale jest. Rozmawiałam o tym z wieloma osobami i podają jeden powód: zazdrość. Chociaż uważam, że wcale nie ma czego zazdrościć, to jednak tylko to jest rozsądnym wytłumaczeniem na wszystko co się dzieje. Mimo, że jestem silna i pozytywnie nastawiona na świat, to jednak mam przez to chwilę załamki. I to akurat przed wakacjami.. Postanowiłam teraz włączyć moderację komentarzy, czyli coś co pozwoli mi uniknąć jakiejś złości i takich tam, które ostatnio tutaj nastały. Zasady te same - anonimowe czytelniczki, które nie mają konta, a chcą wyrazić swoją OPINIĘ, nie jakieś najazdy na mnie, to będą to mogły robić. Różnica będzie taka, ze zanim komentarz pojawi się na blogu, ja muszę go zatwierdzić. Wiem, ze pewnie to wiecie, ale może znajdą się osoby, które tego nie wiedziały, a to nic wstydliwego ;) Chcę bardzo podziękować dziewczynom, które mimo wczorajszej późnej pory, wsparły mnie ogromnie! Dziękuję, dla Was się nie poddam i nie pozwolę podciąć sobie skrzydeł przez  hejterki. Naprawdę przepraszam, że dodałam z tygodniowym opóźnieniem, ale wiecie, że to nie było celowe. PISANIE TEGO BLOGA NIE JEST MOIM OBOWIĄZKIEM, tylko przyjemnością. I to nie jedyną, dlatego zeszła ona na drugi plan i dlatego to opóźnienie. Mam swoje życie, dużo obowiązków i problemów i nie jestem wstanie siedzieć całe dnie przed laptopem.. Nie lubię tego, dla mnie to katorga, kiedy za oknem świeci słońce. Dobrze, kończę, bo coś dużo tego mi się stworzyło.. Ale myślę, że słowa wyjaśnienia powinny paść. Nie mam Was gdzieś, wręcz przeciwnie - jesteś dla mnie NAJWAŻNIEJSZE ♥ Do następnego, który może (nie obiecuję) pojawi się wcześniej niż w piątek. 

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ I PRZEPRASZAM! 

23 komentarze:

  1. Nie masz za co przepraszać! Twoje opowiadanie jest genialne, zawsze warto czekać, aż dodasz rozdział :)
    Nie przejmuj się hejterami, naprawdę nie warto. Na pewno Ci zazdroszczą, bo masz niesamowity talent do pisania!
    Zapraszam do mnie na nowy http://bvbstory.blogspot.com/2013/06/rozdzia-34.html
    Pozdrawiam ciepło i miłego dnia życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem te przeprosiny wg nie powinny się pojawić ! :) Jeżeli ktoś nie ma ochoty czytać, to niech nie czyta i nie komentuje ! :) Wkurza mnie takie coś. Ludzie sa podli! Masz racje kochana! :)) Nie poddawaj się :D Pisz tego bloga dla tych, którzy cię rozumieją i wspierają :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to świetny blog i naprawdę warto jest czekać nawet za tymi opóźnieniami nie przejmuj się tymi hejterkami jesteś najlepsza. :*
    Agata Lewandowska. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez przesady.Każdy może wyrazić swoją opinię,a z tego co widzę,to nigdy nikt Cię nie hejtował,tylko ostatnio pojawiło się kilka negatywnych opinii,a Ty od razu się załamujesz.Jak założyłaś tego bloga,to liczyłaś na same pozytywne komentarze?
    Skoro ktoś się już negatywnie wypowiedział na temat bloga,to nie znaczy,że jest od razu zazdrosny :) Czasami robią to antyfanki Roberta,co jest normalne.Bo nie rozumiem czego możemy Ci zazdrościć.Piszesz na prawdę fajnie,ale to nie jest jakiś wielki powód do zazdrości.Każdy ma wyobraźnie i potrafi wymyśleć kilka opowiadań,a później to ładnie opisać,dla czytelników.
    I to nie hejt,tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie tak. każdy ma prawo wyrazić swoją opinię i pozytywną i negatywną. ale włączyłam moderację komentarzy i wy nie widzieliście co było tam na mnie wypisywane! te komentarze nie pojawiły się na blogu, bo ich nie opublikowałam. ktoś wypisywał o mnie i Robercie takie rzeczy, że zastanawiałam się skąd tyle nienawiści w ludziach!

      Usuń
  5. Hejt i wielka tragedia ..
    TY POWINNAŚ SIĘ ZAŁAMAĆ BO LEWY SIĘ OŻENIŁ :( Hahah,żartuje XD
    Ale jednak trochę smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się...
    Zaesze znajdą się jacyś debile co nie mają co robić tylko hejtują co popadnie
    Twoje opowiadanie jest genialne i cieszę się że piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo miło czytać takie słowa ;>

      Usuń
  7. Ja Wika zawsze z Tb! Pamietaj- forever and always!
    A teraz wbijaj mi na GG :* 47396407

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuuję :* nie jestem teraz u siebie i nie bardzo mogę ;c ale wrócę do domciu i zaraz do Cb piszę ;>

      Usuń
    2. Czekam Mycho, bo nudam strasznie :*

      Usuń
  8. Twoje opowiadanie jest genialne naprawdę a komu się nie podoba może nie czytać ale oni na pewno ci zazdroszczą

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje opowiadanie, i na tak cudowne rozdziały mogę nawet czekać miesiąc! Jak już pewnie wiesz, bo nieraz Ci już to pisałam, KOCHAM TO! ♥♥♥
    Nie dziwię Ci się, że tak rzadko dodajesz rozdziały, bo i ja ostatnio mam z tym problem.. Przecież jest lato.. Gorąco! Po co siedzieć przed komputerami?! Ja piszę fragmenty rozdziałów wieczorami, albo gdy mam zły dzień, albo jak jest zimno.. A to rzadko bywa, więc bywają też opóźnienia.. Nie wiem skąd się biorą Ci wszyscy hejterzy na Twoje opowiadanie, no ale skoro im się nie podoba to po co czytają?! :o PROSTE -- LOGICZNE
    Ja osobiście uwielbiam to! I czekam z niecierpliwością na następny rozdział! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo, jestes kochana! :* <3 ZACZYNAM MIEC BEKE Z TEGO CO O MNIE WYPISUJA, NAWET MNIE NIE ZNAC, HAHAHA MUSI IM SIE BARDZO NUDZIC :D

      Usuń
  10. Nie przepraszaj. Naprawde cię rozumiem bo sama pisze bloga i cięszko mi jest siedzieç przy komputerze kiedy jest tak piękna pogoda. Pod poprzednim rozdziałem napisałam że będę czekać chodźby kilka tygodni i teraz to potwierdzam. Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzisz świetnego bloga i nie ma co się przejmować hejterami...Każdy ma swoje zdanie itd.Ale jeśli ma kogoś obrażać to lepiej niech się nie wypowiada skoro się nie zna...Szkoda słów po prostu...Twój blog jest jedyny w swoim rodzaju i powinnaś być z siebie dumna ,że zdobyłaś się na pisanie a pod każdym rozdziałem jest tyle komentarzy.Pozdrawiam.=* // Wiktoria.=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, naprawdę jesteś wspaniała :*

      Usuń